Szállítás

Szállítási módok és költségek:

1.9. A honlapon található termékek szállítását futárszolgálat végzi.( DPD vagy TNT előre utalásnál, MPL. utánvétnél) Ahhoz, hogy a szállítás bonyodalommentes legyen,kérjük, figyeljen arra,hogy minden esetben a pontos címet, telefonszámot adjon meg és a szállítás várható napján 8 és 18 óra között legyen a megadott címen valaki, aki átveszi a csomagot. Adhat munkahelyi címet is!

A webáruházunk által kapott utánvétes megrendeléseket  a MPL /Magyar Posta Logisztika/ futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének a futár részére való teljesítését.

Meghiúsult átvétel esetén 10 napig postán maradóként átveheti megrendelését, melyről az MPL futára papír formájában értesítőt hagy a postaládában.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Szállítás előtt minden ügyféllel felvesszük a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben, az adatok egyeztetése és a szállítás esedékességéről való tájékoztatás érdekében.

A csomagokat igyekszünk két munkanapon belül elkészíteni, de kiemelt időszakokban pl. Akciók, Karácsony, Valentin-nap stb. előfordulhat, hogy a csomagok elkészítése több napot vehet igénybe.(2-4 munkanapot) Ezután átadjuk a futárszolgálatnak, akik 48 órán belül, ha az munkanap kiszállítják a megadott címre. Hétvégén nincs szállítás, ezért csütörtöki átadás esetén leghamarabb hétfőn, a pénteki átadás esetében leghamarabb kedden lesz a megadott címen.

Kérjük, hogy átvételkor mindig ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Amennyiben a csomag sérült vagy bontott a csomagolás vetessen fel jegyzőkönyvet, ne vegye át a küldeményt és értesítsen minket. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Csomagolási költséget nem számítunk fel. A megrendelt termékeket méretének megfelelő légpárnás borítékba, kartondobozba vagy okmányhengerbe csomagolva küldjük.

A szállítás költsége:

Utánvét esetén bruttó 2180 Ft.

Átutalás esetén bruttó 1490 Ft.

AKCIÓ!!!  Rendeljen termékeket legalább 6 000 Ft értékben és ingyen kiszállítjuk Önnek!
Ha a számla értéke meghaladja a 6 000 Ft-ot, akkor szállítási költséget nem számítunk fel! Az akció időtartama: 2018. 11.03. tól visszavonásig tart!!

Amennyiben a fizetésnél utánvétes módot választott, akkor a megrendelt termék(ek) árát átvételkor kell fizetnie a futárnak.

Ha utalást választott, akkor pedig a rendelés véglegesítésében kapott bankszámlaszámra tudja utalni a termék(ek) árát.

Egyedi megrendelés alapján készült matrica elkészítése esetében előreutalás szükséges, csak ezután lép életbe a megrendelés.

Az  számlát a csomagolásban a termék mellé csatoljuk, mely tartalmazza a szállítás költségét is.

Választható átvételi lehetőségek:

Futárszolgálat.

Személyes átvétel.

A Felhasználónak lehetősége van a személyes átvételre is időpont-egyeztetéssel Vecsésen. Ez esetben értelemszerűen nincs postaköltség. 

A megrendelések feldolgozása és teljesítés:

1.10. A Szolgáltató köteles a Felhasználó megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

1.11. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 16 óra között történik. Hétvégén érkezett megrendelések esetében leghamarabb hétfőn. A Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küld a feldolgozás állapotáról.

1.12. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanap. A csomagokat igyekszünk két munkanapon belül elkészíteni, de kiemelt időszakokban pl. Akciók, Karácsony stb. előfordulhat, hogy a csomagok elkészítése több napot vesz igénybe (3-6 munkanapot) Ezután átadjuk a futárszolgálatnak, akik 48 órán belül, ha az munkanap kiszállítják a megadott címre. Hétvégén nincs szállítás, ezért csütörtöki átadás esetén legkésőbb hétfőn, a pénteki átadás esetében legkésőbb kedden lesz a címen. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.13. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.