Szállítás

Szállítási módok és költségek:

1.9. A honlapon található termékek szállítását futárszolgálat végzi.( DPD, TNT) Ahhoz, hogy a szállítás bonyodalommentes legyen,kérjük, figyeljen arra,hogy minden esetben a pontos címet, telefonszámot adjon meg és a szállítás várható napján 8 és 17 óra között legyen a megadott címen valaki, aki átveszi a csomagot.  Adhat munkahelyi címet is!

Szállítás előtt minden ügyféllel felvesszük a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben, az adatok egyeztetése és a szállítás esedékességéről való tájékoztatás érdekében.

A csomagokat igyekszünk két munkanapon belül elkészíteni, de kiemelt időszakokban pl.Akciók, Karácsony stb. előfordulhat, hogy a csomagok elkészítése több napot vehet igénybe.(2-4 munkanapot) Ezután átadjuk a futárszolgálatnak, akik 48 órán belül, ha az munkanap kiszállítják a megadott címre. Hétvégén nincs szállítás, ezért csütörtöki átadás esetén legkésőbb hétfőn, a pénteki átadás esetében legkésőbb kedden lesz a címen.

Kérjük, hogy átvételkor mindig ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Amennyiben a csomag sérült vagy bontott a csomagolás vetessen fel jegyzőkönyvet, ne vegye át a küldeményt és értesítsen minket. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Csomagolási költséget nem számítunk fel. A megrendelt termékeket méretének megfelelő légpárnás borítékba, kartondobozba vagy okmányhengerbe csomagolva küldjük.

A szállítás költsége:

Utánvét esetén bruttó 1790 Ft.

Átutalás esetén bruttó 1490 Ft.

Rendeljen termékeket legalább 6 000 Ft értékben és ingyen kiszállítjuk Önnek!
Ha a számla értéke meghaladja a 6 000 Ft-ot, akkor szállítási költséget nem számítunk fel! 

Amennyiben a fizetésnél utánvétes módot választott, akkor a megrendelt termék(ek) árát átvételkor kell fizetnie a futárnak.

Ha utalást választott, akkor pedig a rendelés véglegesítésében kapott bankszámlaszámra tudja utalni a termék(ek) árát.

Egyedi megrendelés alapján készült matrica elkészítése esetében előreutalás szükséges, csak ezután lép életbe a megrendelés.

Az  számlát a csomagolásban a termék mellé csatoljuk, mely tartalmazza a szállítás költségét is.

Választható átvételi lehetőségek:

Futárszolgálat.

Személyes átvétel.

A Felhasználónak lehetősége van a személyes átvételre is időpont-egyeztetéssel Vecsésen. Ez esetben értelemszerűen nincs postaköltség. 

A megrendelések feldolgozása és teljesítés:

1.10. A Szolgáltató köteles a Felhasználó megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

1.11. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 16 óra között történik. Hétvégén érkezett megrendelések esetében leghamarabb hétfőn. A Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küld a feldolgozás állapotáról.

1.12. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanap. A csomagokat igyekszünk két munkanapon belül elkészíteni, de kiemelt időszakokban pl. Akciók, Karácsony stb. előfordulhat, hogy a csomagok elkészítése több napot vesz igénybe (3-6 munkanapot) Ezután átadjuk a futárszolgálatnak, akik 48 órán belül, ha az munkanap kiszállítják a megadott címre. Hétvégén nincs szállítás, ezért csütörtöki átadás esetén legkésőbb hétfőn, a pénteki átadás esetében legkésőbb kedden lesz a címen. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.13. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.